سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حامد هاکان خواننده و آهنگساز جوان درگذشت

حامد هاکان خواننده و آهنگساز جوان درگذشت

حامد هاکان خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ درگذشت. فرزاد فرزین درگذشت حامد هاکان را تایید کرده است. در ادامه عکس و بیوگرافی “حامد هاکان” و علت فوت وی را می خوانید.

درگذشت حامد هاکان خواننده و آهنگساز جوان

حامد هاکان، خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ به دلیل ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

حامد هاکان خواننده و آهنگساز پاپ ، بیوگرافی حامد هاکان

فرزاد فرزین درگذشت این خواننده جوان را تایید کرده است. حامد هاکان متولد سال 62 بود. او از دوران کودکی علاقه زیادی به خوانندگی داشت و در سن نوجوانی به موسیقی پاپ علاقه مند شد.

حامد هاکان خواننده و آهنگساز جوان درگذشت , اخبار فرهنگ وهنر

فرزاد فرزین در کنار حامد هاکان

مطالب مرتبط

مهدی محمدطاهری مجری سابق برنامه ثریا درگذشت

او در تابستان سال 1383 اولین آلبوم خود را با نام «قاتل حرفه ای» با 12 قطعه به صورت اینترنتی منتشر کرد. از آلبوم قاتل حرفه ای با محسن چاوشی آشنا شد و در آلبوم محسن چاوشی (خودکشی ممنوع) به عنوان خواننده میهمان حضور داشت.

بیوگرافی حامد هاکان

نام:حامد
همچنین بخوانید : آخرین مطالب مربوط به حامد هاکان

نام خانوادگی:هاکان

محل تولّد:شهر ری

تاریخ تولّد:17/05/ 1362

حامد هاکان، دارای سه برادر و یک خواهر و هنوز ازدواج نکرده است.در یک خانواده مذهبی به دنیا آمده است و از دوران کودکی به خواندن علاقه زیادی داشته است و از سن 6 سالگی خواندن را با اشعار مذهبی شروع کرد و بیشتر سنتی کار میکرد ولی در 16یا 17 سالگی روحیاتش تغییر کرد و به سمت موسیقی پاپ کشیده شد و به خاطر موقعیت خانوادگیش نمیتوانست هیچ سازی را به خانه ببرد و به همین خاطر آهنگ سازی را با کامپیوتر و با نرم افزارهای موسیقی آغاز کرد

آشناییش با کامپیوتر خیلی سریع باعث پیشرفت او شد و رشته تحصیلی او کامپیوتر است ؛ مشوق اصلی خود را در زمینه موسیقی دایی مهربانش میداند که در این راه خیلی به او کمک کرده است. نام خانوادگیش را از ذاکری نسب به هاکان تغییر داد که این نام ؛ نامی ترکی است و انتخاب آن داستان جالبی دارد.